Частина І – УМОВИ ПРОДАЖІ

ПОЛОЖЕННЯ збуту, що здійснює підприємство: ZA SP. Z O.O. зі штаб-квартирою у Вроцлаві, вул. Gostyńska 7, 51-222 Wrocław, KRS: 0000853730, NIP: 8952220279, REGON: 386713710

через веб-сайт https://zahyst-avto.com.ua

§ 1. Предмет Положення

Цей Регламент визначає правила користування Сайтом Користувачами https://zahyst-avto.com.ua

для користувачів товарів і послуг на сайті zahyst-avto.com.ua

§ 2. Визначення

  1. Продавець / безпечний автомобіль – Firma ZA SP. Z O.O. зі штаб-квартирою у Вроцлаві, вул. Gostyńska 7, 51-222 Wrocław, внесено до Реєстру підприємців Національного судового реєстру, що ведеться Окружним судом Wrocław-Fabryczna м. Вроцлава, VI комерційний відділ Національного судового реєстру, KRS: 0000853730, NIP: 829522 REON 386713710.
  2. Користувач – будь-яка юридична особа, яка здійснює покупки через веб-сайт https://zabezpiecz-auto.pl зокрема, суб’єктом юридичної особи, як фізичними особами, які здійснюють ФОП, так і всіма видами компаній, передбаченими Господарським кодексом, та фізичними особами, які укладають з Продавцем договір, предмет якого не має прямого відношення до його підприємницької чи професійної діяльності. діяльність.
  3. Споживач – споживач – фізична особа, яка вчиняє з підприємцем юридичний правочин, не пов’язаний безпосередньо з його підприємницькою або професійною діяльністю.
  4. Товар – як послуга, так і товар, пропонований до продажу Продавцем:
    1. охоронні пристрої, призначені для захисту автомобіля від крадіжки,
    2. послуга монтажу пристрою в транспортний засіб.
  5. Дистанційний договір – договір, що укладається зі споживачем як частина організованої системи укладання дистанційних договорів, без одночасної фізичної присутності сторін, з винятковим використанням одного або кількох засобів дистанційного зв’язку до укладання договору включно. .

§ 3. Основні характеристики виробу

  1. Через сайт https://zabezpiecz-auto.pl Продавець продає пропоновані на сайті товари за ціною, зазначеною поруч.
  2. Продавець продає пропоновані на сайті товари за ціною, зазначеною поруч.
  3. Стандартна версія має такі номери допуску: E20 * 10R05 / 01 * 004429 * 00, E20 * 97R01 / 08 * 004015 * 00
  4. Версія Premium: має такі номери допуску: E20 * 10R05 / 01 * 004428 * 00, E20 * 97R01 / 08 * 004014 * 00

§ 4. Відповідальність продавця

  1. Продавець несе відповідальність перед Користувачем – Споживачем, якщо проданий товар має фізичний або юридичний дефект (гарантія). Продавець заявляє, що проданий продукт має номери схвалення, присвоєні виробнику та зазначені в § 3 розд. 3 і 4 цього Положення.
  2. Фізичний дефект полягає у невідповідності проданого товару умовам договору. Зокрема, проданий предмет не відповідає договору, якщо:
    1. не володіє властивостями, якими така річ повинна володіти через ціль, зазначену в договорі, або внаслідок обставин або призначення;
    2. не має властивостей, які продавець надав покупцеві, в тому числі пред’явлення зразка або викрійки;
    3. він непридатний для тих цілей, про які покупець повідомив продавця при укладенні договору, а продавець не висловив жодних заперечень щодо такого використання;
    4. був доставлений покупцеві в некомплектному вигляді.

§ 5. Винятки з відповідальності продавця

  1. Продавець не несе відповідальності за будь-які збої, у тому числі перерви в продажах, викликані форс-мажорними обставинами, стихійними лихами, епідемією.
  2. Для перегляду асортименту товарів та послуг не потрібно створювати обліковий запис.
  3. Відповідно до положень частини 1 статті 557 ЦК. Продавець звільняється від відповідальності за гарантією, якщо Користувач знав про недолік на момент укладання договору.
  4. Продавець не є виробником продукції, яку він пропонує. Продавець надає Користувачам інформацію про товари, їх властивості, характеристики та цілі, з якою вони використовуються, тільки отриману від виробника.
  5. Продавець не несе відповідальності за викрадення транспортного засобу Користувача, якщо воно не є наслідком дефекту проданого товару.
  6. Продавець не несе відповідальності за відсутність повідомлень (SMS або телефонний дзвінок) у разі відсутності GSM-сигналу.
  7. Продавець застерігає, що наявність функцій CanLock залежить від марки та моделі автомобіля.

§ 6. Контакти

1.Адреса продавця: вул. Gostyńska 7, 51-222 Вроцлав.
2.Адреса електронної пошти продавця: [email protected]
3.Телефон продавця: +38 096 551 52 57.

§ 7. Технічні вимоги

Зробити замовлення по телефону або електронною поштою через https://zahyst-avto.com.ua, включаючи перегляд продуктів та розміщення замовлень на Продукти, необхідно:

  1. Комп’ютер або мобільний пристрій з доступом до Інтернету;
  2. Доступ до електронної пошти;
  3. Рекомендована мінімальна роздільна здатність монітора: 1024 × 768 пікселів;
  4. Інтернет-браузер: Internet Explorer версії 7.0 або новішої з увімкненим JavaScript та файлами cookie; Mozilla Firefox версії 3.0 або новішої з увімкненими JavaScript та файлами cookie; або Google Chrome 8 або новішої версії.

§ 8. Умови продажу

  1. Щоб завершити покупку у Продавця, зв’яжіться з нами по телефону або електронною поштою або надішліть замовлення Продавцю за допомогою форми, доступної на www.zab Security-auto.pl
  2. Підтвердженням укладення договору є податкова накладна та сертифікат.

§ 9. Ціна

  1. Ціна на товар вказана в українській гривні. Ціна включає податок на товари та послуги (ПДВ).

§ 10. Способи оплати товару

  1. Користувач може використовувати наступні платежі:
    1. через сервіс Przelewy24;
    2. шляхом звичайного переказу
  2. Користувач, який здійснює покупку, погоджується на виставлення та надсилання рахунків-фактур в електронній формі Продавцем відповідно до Постанови Міністра фінансів від 14 липня 2005 року про виписку та відправку рахунків-фактур в електронній формі, а також зберігання та оформлення ці рахунки-фактури доступні податковому органу або органу податкової інспекції (Законодавчий журнал 2005 р. № 133, ст. 1119) та правила видачі, відправлення та зберігання електронного рахунку-фактури. Згода на отримання рахунку-фактури в електронному вигляді прирівнюється до відмови від отримання паперового рахунку.
  3. Продавець виставляє та надсилає рахунки-фактури в електронному вигляді, гарантуючи справжність їх походження та цілісність їх змісту.
  4. Користувач має право відкликати акцепт шляхом письмового волевиявлення, надісланого за адресою: Bezpiecz-auto, ul. Gostyńska 7, 51-222 Вроцлав. або в електронному вигляді на адресу kontakt@zab Security-auto.pl. У разі відкликання акцепту з дня, наступного за датою вручення заяви Користувача про відкликання акцепту, Охоронний автомобіль втрачає право виставляти та надсилати Користувачеві рахунки-фактури в електронній формі.

§ 11. Способи надання послуг

  1. Протягом 14 робочих днів після замовлення послуги Продавець зв’яжеться по телефону для узгодження дати та місця встановлення послуги. Якщо телефонний зв’язок буде неефективним, Користувач буде проінформований електронною поштою про подальшу процедуру.
  2. Поставки та збірка замовленої в автосекретарі продукції здійснюється тільки на території Європейського Союзу.
  3. Придбана продукція доставляється та встановлюється відповідно до бажання Користувача у вказане Користувачем місце.

§ 12. Відмова від договору

  1. Користувач – Споживач, який уклав договір, може відмовитися від нього без пояснення причин шляхом подання письмової заяви, протягом 30 днів з дати встановлення послуги. Виписку слід надіслати на адресу місцезнаходження Продавця, зазначену в Положенні, або на адресу електронної пошти Продавця: [email protected]
  2. Зразок заяви про вихід з договору можна знайти на сайті https://www.uokik.gov.pl/wzory_pism.php, зазначений шаблон є лише прикладом і його використання не є обов’язковою умовою для ефективного подання заяви про вихід з договору.
  3. Споживач не несе витрат, пов’язаних із відкликанням, крім витрат, зазначених у пп 5.
  4. У разі відмови від договору договір вважається недійсним, а споживач звільняється від будь-яких зобов’язань.
  5. Право відмови від договору не доступне споживачеві у разі договорів:
    1. в яких предметом послуги є незабірний предмет, виготовлений за технічними умовами споживача або призначений для задоволення його індивідуальних потреб;
    2. в яких предметом послуги є предмети, які після доставки за своєю природою нерозривно пов’язані з іншими предметами;
    3. за доставку цифрового контенту, не зафіксованого на матеріальному носії, якщо виконання розпочалося за чіткою згодою споживача до закінчення строку відмови від договору та після повідомлення підприємця про втрату права відмови від договору.
  6. Витрати на розбирання товару Продавцю у зв’язку з відступом від договору без пояснення причини протягом 30 днів з дати доставки товару несе Користувач і зазначені в п. 5.

§ 13. Скарга

  1. Скарги подавати на електронну адресу: [email protected]
  2. Скарга повинна містити: ім’я та прізвище Користувача, адресу електронної пошти, номер телефону, а також детальний опис та причину скарги.
  3. Продавець розглядає скаргу протягом 30 робочих днів з дати її отримання та негайно інформує Користувача електронною поштою про спосіб її розгляду або інший спосіб зв’язку, обраний споживачем.
  4. У ситуації, коли дані або інформацію, наведені в скарзі, необхідно доповнити, Продавець просить особу, яка подає скаргу, доповнити її перед розглядом скарги. Термін надання Користувачем додаткових пояснень подовжує строк розгляду скарги, але не більше ніж на 30 днів з дня її надходження.
  5. Після розгляду скарги Замовник отримує сервісну документацію з описом результату сервісної експертизи.

§ 14. Вирішення спорів

  1. Продавець повідомляє, що Споживач може використовувати позасудові засоби розгляду скарг та відшкодування, зокрема:
    1. Допомога міського (повітового) уповноваженого з прав споживачів (їх перелік доступний на сайті). http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php.
    2. Позасудова медіація – коли третя сторона, наприклад медіатор або арбітр, допомагає досягти угоди без залучення судової влади.
    3. Допомога громадським організаціям, до статутних завдань яких входить захист прав споживачів (включаючи Федерацію споживачів, Асоціацію польських споживачів). Консультації надають Асоціація польських споживачів та Федерація споживачів за номерами телефонів довіри споживачів 801 440 220 та 22 290 89 16 (з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 18.00, оплата згідно з тарифом оператора) та Асоціацією польських споживачів за адресою електронної пошти [email protected].
    4. Платформи для онлайн-системи вирішення спорів між споживачами та підприємцями на рівні ЄС (платформа ODR). За адресою в Інтернеті: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Платформа ODR — це інтерактивний багатомовний веб-сайт із єдиним центром для споживачів та підприємців, які прагнуть до позасудового врегулювання спору щодо договірних зобов’язань, що випливають із договору купівлі-продажу в Інтернеті чи договору про надання послуг.
  2. Спори, що виникають у результаті надання послуг відповідно до цих Правил, будуть вирішуватися, якщо Користувач не є Споживачем, до загального суду, компетентного за місцезнаходженням Продавця.

§ 15. Прикінцеві положення

  1. Угоди укладаються українською мовою.
  2. У питаннях, не охоплених цим Регламентом, застосовується загальнозастосовне законодавство.
  3. Продавець може вносити зміни до Положення з важливих причин, пов’язаних зі зміною загальнозастосовного законодавства.